mummy, daddy love u so much sayang

Lilypie

Aliesya now is

Lilypie Second Birthday tickers

Story my journey of little girl...si kiut Alisha

Wednesday, January 6, 2010

OMG this is so CUTE !!!

Yes, this year Alisha akan sambut birthday yang pertama, so memang nak celebrate her party coz memang patut sambut, hahaha yelah Alisha the only princess yang we all ada sekarang ni . So the date so close... lagi 3 minggu saje lagi, but we all tak plan nak buat bulan ni, eventhough Alisha birthday this month... coz as we know a lot preparation we have to plan, but the important things is I nak cake birthday yang cantik dan cute, so I dah tanya several kedai kek yang ada and masih belum decide what birthday cake look likes. But when I surf internet I found this website, wah the cake are so cuteee.... so excited.... pls pls I want like this :) yum yum

for girls or boys .....

So cute, anyway creadit to http://www.zauqi.com/




2 comments:

adlinahusaini said...

ala ina suka la kek adaptation tu..so mummy,mesti excited anak gonna turn to 1yrs..mesti dlm kepala tgh pk nak throw party mcm mana kan..baby girl punya party mesti best and pinky pinky :D sooo cute.. i suggest pink+white theme :)

me n de alisha said...

Comel kan ina, kalau beli nanti sure sayang nak potong jer, hihihihi

Blog Widget by LinkWithin